Tisdag

Ja idag är det då tisdag. Sen att det är den 14:e februari och en speciell högtid för många, spelar inte så stor roll för mig. Vi kommer nämligen inte alls att uppmärksamma detta idag. Det är nämligen inget vi brukar göra och dessutom har jag så mycket tenta-plugg att göra att jag inte är så rolig att umgås med just nu. Dessutom tycker jag att det är lite konstigt att man ska känna sig som en dålig partner bara för att man inte följer köppressen och köper något skräp till sin partner. För mig är det viktigare att uppmärksamma de dagar som betyder något för OSS, något som ingen annan har. Istället tycker jag att man kan visa kärlek till familj, vänner och omvärld som, ialla fall jag är dålig på att uppmärksamma i vardagen.

Idag blir det vila på träningsfronten. Har sån hysterisk träninsvärk i benen efter gårdagens träningspass att det är lika bra. Jag gick nämligen från att göra mina utfall på bräda till att göra dem fritt. Oh herregud vilken chock rumpa och ben fick. Kommer nog att behöva leta upp en rullator framåt eftermiddagen.


Ha en bra tisdag alla!



Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla för dina tips, ska verkligen tänka på dem nästa gång!!! <3

2012-02-14 @ 21:50:43
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0