Dagens träning

Tid: 1:00:09
Kalorier: 548
Högst nådda puls: 198
Snittpuls: 170
Under zon 1: 1%
Zon 1: 7%
Zon 2: 18%
Zon 3: 47%
Över zon 3: 27%
 
Idag blev första passet på mitt nya träningsupplägg. Det nya upplägget jag har tänkt mig är att köra 20-30 minuter cardio och sedan köra 1-2 muskelgrupper varje träningspass. Sedan även att köra rätt hårt även i styrketräningen för att hålla pulsen uppe. 
 
Idag blev det 30 minuter på springbandet med med både back- och hastigetsintervaller. Något jag nästan aldrig kört förut men var riktigt jobbigt så kändes som om jag jobbade på rätt sätt. Sedan blev det lite ben efter det med front squats och sedan gående utfall med kettlebells, fem sets av varje. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0