020309

Bah så var det måndag igen. Och jag är trött som ett djur. Ändå så har jag sovit ganska bra. Det var till och med lite ljust ute när jag vaknade så det kändes inte som om det var mitt i natten. Hann inte med så mycket igår som jag hade hoppats, jag bara dog när jag kom hem från gymmet. Att träna och städa garderoben tog musten ur mig. Så jag tänkte ha en ta-hand-om-mig-själv-dag sen när jag kommer hem. Får se om det blir träning medräknat i det. Är sugen på att gå och träna men jag har mått illa hela dagen så vi får se hur det blir. Åker bara dit om jag mår bättre. Annars så åker jag bara hem och börjar fxa naglarna.

Vet inte hur mycket det kommer bli bloggat dagarna framöver. Mamma har nämligen lyckats ha bort mitt 3g-modem så jag kan inte använda mig av min lap så mycket som jag skulle vilja. Men jag har ju min andra dator hemma så något skulle jag ju kunna klämma fram varje dag. Men det blir heller inga bilder just nu. För jag sitter på mammas dator och ja. Kan ju dock berätta att jag har på mig min Hello Kitty tröja som jag visade igår.

Mycket intressantare än så är inte livet just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0