Today I'm wearing this

Haha. Idag var jag, om möjligt, ännu tröttare när jag vaknade. Fast jag känner mig inte lika mycket som en levande död idag. Klarar i alla fall hålla ögonen öppna och koncentrera mig på jobbet. Det som är skönt är att det är en ganska slapp dag, bara fyra barn idag och så tar vi nog bara en sväng till skogen.

Det som är lite surt är att jag fortfarande är förkyld. Hostar verkligen som en tok. Är nämligen sugen på att ge mig ut och springa igen, men får vänta någon dag till.

Idag är det detta som gäller.



Ett av mina nya, underbara linnen från Avanna. Fullkomligt älskar det.

   

Till det min nya myströja. Helt underbart stor som är skönt när man känner sig lite hängig.

Nu blir det skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0