Ehrm, ja

Det blev ett oväntat avbrott i skrivandet i inlägg, jag har insett det. Men livet kom och knackade på dörren. Jobb födelsedagsfirande PMS jobbiga beslut jobbiga besked. Detta har gjort att det inte blev av. Men nu ska jag försöka ha lite mer framförhållning de dagar jag vet att det kommer bli tufft.

Med stor fösdelsedagsmiddag igår gjorde jag en del matbeslut jag kanske inte direkt är stolt över, men försöker inte tänka så mycket på det. Nu är det inga fler distraktioner/speciella tillfällen på förhoppningsvis lite över en månad. Då ska jag försöka styra upp lite bra rutiner. Under den här tiden ska jag även inte dricka någon alkohol. För mitt eget bästa, för att kunna göra mitt bästa för att satsa på träningen och skolan.




Som en strandad val i soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0