Huvudsaken är att höra bra

Mina hörlurar är min bästa träningskompis. Innan har jag använt vanliga snäckor, men har alltid klagat på att de alltid åker ut, annat ljud kommer in och ljudet är dåligt. Men dessa jag har nu är helt perfekta, bara färgen säger ju sitt. Sitter perfekt, hör bara musiken jag lyssnar på och kanske inte perfekt ljud men kan inte klaga på det. De kanske inte är de snyggaste på eller de mest praktiska att släpa på, men de andra positiva sidorna vinner stort över det.

Det enda jag saknar nu för att vara riktigt mobil är ett fäste för att kunna ha mobilen på armen. Har man inte ipån är ju sånt svårt att komma över. Men när jag får lite inkomst så kommer jag försöka komma över ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0