Fredag

Goddag blogosfären!

Har en helt fantastisk nyhet! Småvägde mig imorse och det såg helt fantastiskt ut. Äntligen var jag under 80kg. Det är något som jag kämpat för i snart över två år och det är helt fantasktiskt skönt. Det är ett viktigt mål under min resa och har varit ett extremt jobbigt hinder att komma över. Kanske egentligen inte lika mycket viktmässigt som mentalt. Har varit nära att komma under flera, flera gånger men aldrig kommit i mål. Nu är jag äntligen det.

Kommer inte skriva en såndär fin tabell som jag brukar, utan jag väntar tills på måndag med den. Vill att den ska vara skriven på en veckobasis. Men jag kommer ta med mig den här vikten och leva efter den.

Annars är det inte så mycket nytt, idag är det ca 12 timmars jobb som står på tapeten och är fortfarande förkyld, bättre men fortfarande sjuk.



Osminkad och smutsig som stryk i håret, men lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0