Måndag

Ny vecka och för tillfället bjuds det på ett fantastiskt väder. Kan inte bli så mycket bättre än så!


Just nu sitter jag på väg in till skolan för en lång föreläsning. Känns som om det var evigheter sen jag var i skolan, men jag var där i fredags... Dock var det en vecka sen senaste föreläsningen, kanske är därför.


Idag blir det en annorlunda dag mot planerat då jag inte ska jobba idag. därför blir det att åka hem direkt efter skolan. Sen väl hemma blir det gym, plugg och försöka hinna med att göra ungefär en miljon saker som jag behöver fixa.


Ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla <3

2012-02-13 @ 13:52:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0