Måndag

Här har det varit tyst ett tag och det är jag mycket medveten om, men en tenta + väldigt lite lust att skriva resulterar i väldigt lite inlägg. Tentan gick nog ganska bra, men tycker att det var lite elakt att ha den på en lördag. Nu är det bara att vänta på resultatet som gäller.
Lördagskvällen spenderades sedan med sambo och god mat + bio. Mycket trevligt men jag var trött, både i själ och hjärna som man är efter en stor tenta. söndagen var det vila och handla inför veckan som gällde. Spenderarde även flera timmar i köket igår och gjorde massor med mat och matlådor för att vara mer förberedd inför veckan.
Nu är det måndag och en ny kurs börjar vilket gör att jag hoppas att jag kommer ha massor med tid till att skriva och hitta inspiration för mig själv.
Hoppas ni får en bra start och en fantastisk fortsättning på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0