Nya inköp

Jag har gjort ett par nya inköp de senaste dagarna. Bland annat två linnen i dessa två färger som jag tycker passar perfekt nu när våren börjar visa sig. Jag kommer förmodligen bo i de här när jag gymmar i den närmsta framtiden.



Sen i förra veckan köpte jag även ett fint pulsband/klocka som ser ut så här



Jag är extremt nöjd med den och kommer hjälpa mig med min träning och springturerna. Så mina sammanfattningar av träningspassen kommer se lite annorlunda ut i fortsättningen och då kommer jag att basera informationen på denna.



Här är modellen och märket om någon undrade. Använde denna på min promenad tidigare idag då jag inte ville ha för hög puls. Den fungerar ju åt det hållet också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0