Tisdag

Idag har jag en mycket bättre dag, tack och lov. Stundtals ingen smärta alls i ryggen och mycket piggare! Så idag ska jag absolut kunna skrapa ihop ett riktigt fint träningspass. Måste nästan göra det eftersom att det varit lite väl många vilodagar i rad nu, så att jag inte glömmer bort hur skönt det är att faktiskt träna.

Annars är det massa saker som ska fixas idag. Städas, ärenden, träna (förstås) samt försöka hinna plugga mellan varven. Började nu kurs igår, redovisning, och det här med bokföring är lite svårt för mig, än så länge. Så måste försöka att fixa så mycket som möjligt ibörjan, så det inte blir segt i slutet sen.


Ha en fantastisk tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0