Sjuk kväll!

Stört jobbig kvälld et var igår säger jag bara... Alla var hos Ludde och grilla. Mysigt och så javisst. Men först tog det ett tag innan vi kom dit vilket resulterade i att jag blev hungrig och då blir jag inte sött gnällig. You girls know what I'm talking about. Sen blev det fine ett tag, men jag var trött efter kvällen i fredags då jag var i Norrtälje och röjde med Sissel=) Och så blir det alltid segt när man är nykter...

Men sen när folk började sno sprit kändes det som om det var lite för mycket för min del och ville bara hem. Att sno känns lite för fjortis för mig. Och när det är 23-åriga grabbar som gör det, blir inte saken bättre. Tillslut vid ettiden kunde jag övertala Markus om att det var dags att åka hem=) Världens tråkigaste läge att åka hem i var det också. Mörkt, dimmigt och inga märken vid vägen så jag var tvungen att köra skitsakta  för att jag itne såg var vägen låg. Tur det, för helt plötsigt står det ett rådjur vid vägkanten och hoppar upp framför bilen. Det kan seriöst inte varit mer än två meter ifrån för att även om jag gjorde en nit så suddade vi rådjuret i baken, men som tur var så var så stod jag nästan still då så det blev inga märken på bilen eller djuret.

Jag trodde att det dessutom skulle vara det som blev det värsta på den här kvällen. Ha! Det skulle jag ju kunna drömma om. Myrphys law är det som gäller här. När vi skulle släppa av JE hemma hos honom kommer det en bil i lätt 90 blås på en krokig 50-väg och kör in i bildörren... Idiot säger jag bara. Resultaten blev en buckla i dörren för oss och en trasig blinkers för dom. Sådär roligt avslut på en redan mongo kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0