Det var jobbigt

Pust! Fy fan! Blä! Varför plågar man sig själv helt frivilligt...

Var precis ute och sprang, så då kanske det blir mer förståligt att jag tycker att livet är allmänt jobbigt. Men en timme så är det borta. Tur att det är en fin färg på skorna, det göra att det hela blir snäppet roligare. Idag var dock det extra jobbigt eftersom att jag sprang mitt på dan. Brukar ju springa på kvällen när det är lite svalare. Men ikväll ska jag ju iväg på fest. Inte ens Elsa orkade springa fort och hon börjar ju få in tekniken och ständigt ligga före mig =)

Måste raka benen också om det var någon som var intresserad. Förmodligen inte, haha. Eller egentligen borde jag använda epilatorn, men orka. Haha, hur ytlig får man bli?

Annars då? Jo, Ryssland sög igår. Dom förtjänade inte att vinna så det var bra att dom inte gjorde det. Eller jo, på det stora hela gjorde dom det, men inte den här matchen.

Jag är så sjukt sugen på att åka till London innan semestern är över. Hälsa på Pia=) Måste ju få se dig i action baby! Någon som är sugen på att hänga med? Blir ju liksom roligare om man är fler=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0