Sovdags

Jag vet att jag sa att jag skulle försöka få upp en bild på mig i den nya frisyren, men jag är så stört trött att jag orkar inte ta några kort. Det blev ganska kort faktiskt så jag är riktigt stolt över mig själv. Det ser helt okej ut, är inte helt nöjd men om några dagar när jag lärt mig hur man ska göra för att få det snyggt så kanske det låter annorlunda. Ska försöka få upp en bild i helgen. Om jag orkar:P

Är ju som sagt Mias fest imorgon. Nu låter det som om Thilde ska med också. Stört roligt=)

Var ute och sprang också som jag sa att jag skulle. Det var så underbart skönt. Det börjar gå bättre och bättre. Snart kanske jag kan springa med Markus om han har tur. Fick ont lite här och där som vanligt, men vad kan man göra.

Ska börja om på nytt med måbra lättviktarna med mamma. Får se hur många veckor det håller i sig den här gången... Hoppas att det blir ett tag i alla fall eftersom att man snart ska visa sig i bikini igen. haha.

Nej men nu ska jag verkligen sova så att jag är utvilad imorgon. Vill nämligen orka vara uppe lite längre än till 23 imorgon. Nu när det är fest och allt. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0