Helgen.

Hade grymt kul i helgen och tänkte dela med mig av några bilder. Skulle vilja publicera fler bilder än jag gör, men ja man får väl vara snäll mot sina vänner ibland också. Så Nicklas och Robert, den här gången kommer ni billigt undan. Jag tar inte med de värsta bilderna på er. Men lite kommer allt med. Vissa bilder måste man ju bara ha med.



Tussilago! Våren är här på riktigt. De är ju för underbara.



Underbart att få sitta på balkongen...



... och dricka godis-dricka.



Syster kom och hade trevligt med oss.



Sygg-Nicklas och Corinne



Den vanliga fjortis bilden på mig;) Musse blev ledsen för att jag hade min Musse tröja på mig.



Trött-Robert och Pigg-Corinne.



Jag och syster på Mobergs



Nicklas och Robert på mobergs. Med något att dricka. Som vanligt ;)

Sorry för att jag inte har fixat till bilderna utan ni får dem i sitt orginal. Orkade bara inte. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jodå jag dricker och dricker och försöker få i mig massa surt också..men jag måste även ha antibiotika för att råda bot på de bakterier jag alltid får,...fick ju allvarliga problem med njurarna när jag var liten av mina UVI:s.

Och ja som du säger det går inte sova bort skiten heller..tvärtom så är det svårt att sova när det känns som man ska kissa på sig =/

2009-04-09 @ 18:15:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0