Ingen vila, ingen ro

Note to self:

Saker jag måste, måste, måste göra ikväll

- Ringa till 3. Nu måste jag få det förbannade modemet att fungera...
- Diska. Lite trevligare att gå upp då på morgonen.
- Fixa i stallet. Om inte Maria gör det.
- Ta reda på källsortering. Inte snyggt med tusen burkar i köket.


Saker jag borde göra

- Handinpackning. Händerna får så mycket stryk när man tvättar dem var tionde minut.
- Lägga över wow på laptop. Vill att älsklingen ska ha något att göra i helgen.
- Ladda mobilen. Folk får väl tuppjuck snart om de inte får tag på mig. Synd för dem.
- Tvätta. Överfull tvättkorg = inte så nice.


Så kul ska jag ha det. Woho.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0