Är det redan onsdag? Sjukt.

Det är faktiskt läskigt hur tiden går fort. Känner mig lite gammal när jag säger så men det är ju sant. Nu har ju mer än halva veckan gått och det är ju läskigt. Fast man måste ju medge att så kändes det inte i måndags.. Det kan ju vara så att det har gått så fort för att jag har haft så mycket att göra den här veckan.

Nu står jag på mitt funkisjobb och har tråkigt. Snart kommer det komma in lite mer folk och då blir det lite roligare men just nu är det helt dött. Täcker upp för den som ska stå med mig egentligen så jag är verkligen själv här. Men det är ju inte så farligt för då kan jag ju passa på att kolla mailen och uppdatera här.

Visst är det härligt att det är så fint ute. Har ju verkligen varit super väder idag. Sol, kallt och friskt. Var länge sedan man såg solen så då blir det extra härligt. Men är det bara jag som får världens julfeeling när det är frost och kallt överallt? På med en halvmeter snö nu så skulle allt vara perfekt!

Kommentarer
Postat av: anna

Tack Bella!

2009-12-03 @ 07:58:19
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0