Dags att ta sig an torsdagen

Goddag mina vänner. Åh vad bra jag mår när det är så fint ute. Att bara få slippa allt detta slask gör mig en ny människa. Det gör ingenting att jag knappt har sovit någonting i natt och håller på att få bihåleinflammation. Det spelar ingen roll bara jag får frost och julstäming.

Det blir nog ingen träning idag heller. Tråkigt nog, men det är ju inte riktigt värt det om jag blir sjuk igen av det. Men det betyder ju inte riktigt att jag kommer få en lugn stund, snarare motsatsen. Först ska jag hämta ut min dator som äntligen är klar. Ska bli så skönt att få tillbaka den. Hoppas verkligen att de fixat alla problem.

Sen blir det att hoppa på bussen och åka hem. Hemma sen finns det massor med saker att fixa:

- Tvätten. Det är helt sjukt hur mycket tvätt det finns just nu. Slängde på en här om dagen. Maskinen blev helt proppfull men ändå kändes det som om jag inte rört tvätthögen. Jag undrar om den förökar sig själv?

- Håret. Sak försöka att färga det igen. Sist jag gjorde det blev det inte riktigt så mycket färg i som jag ville. Så jag ska försöka att göra om det och se om det blir bättre.

- Städa. Försökte ju plocka undan lite här om dagen men det blev tydligen inte tillräckligt. Nu är det nya saker som måste tas bort och fixas. Vill ju att ha fin om man ska ta hem folk i helgen.

Nu kanske man skulle ta och jobba lite.



Enkla och sköna kläder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0