Tisdag igen då.

Ja, Tisdag. Känns fortfarande som om det är den första dagen på veckan men redan imorgon så har ju halva veckan gått. Idag känns det också som om jag verkligen inte har gjort någonting. Kanske för att jag har fastnat i att spela igen. Men det kanske var dags eftersom att det är dags att nörda hemma hos föräldrarna igen i helgen.

Ett par saker kan jag i alla fall konstatera om idag:

1. M var med och "inskolades" idag. Jätteroligt att få ha med honom på jobbet.

2. T Kom med fasanfulla, bedrövande och skrattretande nyheter på samma gång.

3. Jag åt en riktigt god soppa till middag. Från kelda var den och tog två minuter att laga.


Kul dag! Haha.



Bild från ett par veckor sedan. Man måste nästan ha varit där för att se det svindlande i alla färger som var där. (Inte alls för att försöka liva upp inlägget, inte alls)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

detsamma gumman =)

har du för dig ikväll då? och om du skrivit det i bloggen ber jag om ursäkt...är för groggy för att läsa.



kram

2009-12-08 @ 19:48:33
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ge efter för suget säger jag!

Japp är ju mumma!

=)

2009-12-08 @ 19:59:36
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmmm..fan..ingen japp här hemma ju..du gjorde mig sugen!

2009-12-08 @ 20:10:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0