050209

God morgon.
För mig är det en bra morgon. Gick och la mig tidigt igår och har sovit riktigt bra. Är inte så pigg i ögonen och huvudet men kroppen känns utvilad. Så idag blir det nog träning igen. Hoppas!

Annars så är det sånt pissväder att jag ville bara gå och lägga mig och dö. Det är ju så underbart att vänta på bussen i spåsnö. Hård snö som bara piskar en i ansiktet. Helt fucking underbart...

Sitter och lyssnar på Morgonpasset i P3. Kodjo hånar den indiska maffian. Får till och med mig att vilja garva högt på bussen. "Tänk om de kommer och slänger curry på in dörr. Hela lägenheten kommer lukta"


Sä här ser jag ut idag.

        

Osminkad som vanligt och så mina underbara pälsstövlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0