120209

God morgon.
Förlåt för att det inte blev så mycket skrivet igår, inte för att det är så många som bryr sig, men ändå. Men jag hade helt enkelt ingen dator-dag igår. Nog för att jag satt vid datorn (vad skulle jag vara för datanörd annars) men att då lyckades jag syssla med andra saker.

I natt så vet jag inte vad jas sysslade med. Jag tror att jag börjar bli pigg... Vad det som har hänt liksom. Jag kunde somna igår kväll, men det tog ett tag. Och imorse vaknade jag före klockan ringde och ville inte bara dö utan det kändes nästan som om jag ville gå upp. Hur normalt är det för mig att vilja gå upp klockan 6 på morgonen.... Jag lovar att det är all frukt som jag har börjat äta, det är något skumt med den.

Idag är det Öppna förskolan som gäller med barnen. Jag tycker att det är riktigt mysigt där på torsdagar. Får se hur det blir idag då det kommer att bli fler barn. Och alla ska göra Alla hjärtans dag-kort... Ingen vila ingen ro. Men det blir det efter lunch. För då ska jag få smita iväg och sola medan mamma passar de som sover. Ska bi stört skönt. Har inte varit och solat på riktigt länge.

Så här ser jag ut idag.

     

Nu är jag snart på jobbet och jag är riktigt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0