130209

Gäsp! Glöm allt jag sa här om dagen att jag var så pigg. Idag är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig mitt i barngruppen och sova... Inte ens tanken på att det är fredag gör mig gladare. Fast det faktum att jag får sluta tidigare göra att dagen känns överkomlig.

Hann ju inte skriva så mycket på bloggen igår heller. På eftermiddagen var jag och solade och sen var jag själv med barnen och hann inte skriva för det var så mycket att fixa. Sen åkte jag buss hem och mamma hade kidnappat min laptop och kunde därför inte skriva. På gymet sedan var det så mycket som jag ville hinna med och göra så klockan var sju när jag kom hem. Sen försvann kvällen i ett virrvarr av färgning av hår, busande med Elsa och skjutsning av syster. Men nu när det snart är helg så lovar jag att uppdatera bättre. Laptopen är tillbaka och den kanske till och med får följa med på lördagens äventyr. För den här helgen lovar jag kommer bli mer intressant än förra helgen.

Idag så är det annars en ganska lugn dag på jobbet. Det är bara sju barn här och det är de som är ganska stora så de leker riktigt bra på egen hand. Mamma går ner med dem till förskolan sen så ska jag städa under tiden. Sen slutar vi vid två. Underbart! Sen är det bara att åka hem och träna. Tänkte nog ställa mig på springbandet. Måste ju börja träna om jag ska vara med på vårruset. Vill ju i alla fall försöka i år. Känns som om varje gång jag ställer upp så lyckas jag få en dunderförkylning just då. Efter gymet ska jag hem och skynda mig in i duschen för att sedan ta bussen till norrtälje och träffa S. Ska bli mycket trevligt. VI har ju inte setts på ett tag.

Idag kommer det ingen bild på hur jag ser ut för jag har städkläderna på mig ;)

Nu ska jag laga mat till barnen. För tydligen så blir de så griniga annars.

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Ja, visst är det kul å bli överraskad.. men jag nöjer mig med lite extra omtanke så är jag nöjd! =)



Jaa, fan vad smart det har jag inte tänkt på att den är.. men det kan ju inte vara så vanligt att det är fredagen den trettonde två månader i rad??!



ha det bra!

2009-02-13 @ 10:45:16
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0