160209

Nu har jag inte skrivit igen på hela helgen. Men jag skyller på att jag fick en pms attack i fredags och har varit lite nere sedan dess. Man är ju bara mänsklig. Sen läste jag några bloggar idag och så blev jag inspirerad att skriva. Även om jag inte har gåvan att skriva så som de skriver, men jag får ändå en lust att skriva och den tänker jag utnyttja så länge den finns där. Även om det knappt är någon som läser här...

Idag har vi haft en lugn dag på jobbet. Just nu sitter vi och äter mellis med de mindra barnen. Jag får sluta snart. Yey. Ska hem och gå och gymma med M och sen ska jag hem och städa. Tänkte även sen försöka få in ett inlägg om helgen. Får se om jag hinner eller om M bara vill kramas hela kvällen.

Så här ser jag ut idag.



Snöar fint gör det idag också. Nu ska jag springa till bussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

B jag e alltid inne o läser;) HAHA hur ska jag annars veta vad du har för dig..puss

2009-02-16 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0