180209

Åh herrgud vad trött man kan vara då. Förmodligen är det för att jag kom på att jag skulle fixa naglarna fem minuter över läggdags och att katten väckte mig halv sex imorse. Jag måste bli lite strängare mot den tror jag.Den är så sjukt gosig på morgonkvisten. Det är väl okej om den skulle legat på magen och sovit, men nu ska den gosa i ansiktet och gå runt hela tiden. Tur att den inte är allför tjock så att man inte får andningssvårigheter när den går på bröstkorgen.

Gick jättebra att gibba med älsklingen igår. Sjukt kul att börja igår. Men vi får se vad som händer när jag når max lvl igen. Om lågan försvinner ännu en gång.

Fint väder är det i alla fall ute. Men kallt ute. Satan kallt. Skridskoavslutning idag på jobbet. Tack och lov! Skridskor är nog en av de värsta dagarna i veckan. Annars så brukar ju jag ha en bra dag på onsdagar, men idag är jag så trött så jag känner mig bara grinig. VI får väl se var det slutar. Just nu låter det som om jag kan åka och sola i eftermiddag och det låter ju trevligt. Då kanske jag blir glad igen.

Det här är jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0