190209

God morgon.
Lika trött idag, fast inte lika sur. Katten var lika pigg inatt och brydde sig inte alls om att jag ville sova och bara stirrade på mig när jag kastade mina tofflor på den. Förstår inte vad det är med det där odjuret. Tror att jag måste säga till ännu mer på skarpen imorgon. Fast man orkar ju inte skrika så mycket klockan halv fem på morgonen. Ljumsken känns bättre också, fast jag har ju inte riktigt prövat den än. Dock tror jag att jag ska försöka pallra mig iväg till gymet och träna. Fast tar det lugnt med alla maskiner som har med benen att göra.

Jobbet blir nog också lugnt idag. Vi ska vara hemma, äta tidig lunch och sen gå till parken. Dock blir det nog inte så många inlägg eftersom att jag är själv och då vill jag inte sitta vi datorn. Utifall det nu skulle hända något.

Det här är jag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0