210209

Satan vad kallt det kan vara då. Tråkigt att det är så dåligt isolerat i mitt hus. Det blir verkligen aldrig varmt. Men det är åtminstånde fint väder ute. ska bli underbart att åka till Norrtälje idag. Hoppas att det inte är så mycket folk ute. Fast det är ju helg innan lön så det ska nog gå bra. Det är tur att jag får lön lite tidigare än alla andra. Fördelen med att jobba i ett litet företag och känna chefen...

Har lite bråttom, ska iväg och träna. Vill ju hinna med allt idag så jag ska försöka vara där när de öppnar vid 10. Det är tur att man inte äter någon mat så att man slipper bry sig om att få sig ordentligt med frukost.

Nu måste jag rusa. Bilder kommer sen närjag klätt mig för nt. Bilder från gymet tänker jag inte bjuda på =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0