220209

Härliga söndag. Finns det något bättre? Fast idag är en inte allt för bra dag. Vakande med huvudvärk, och det är inte baksmälla om nu någon fick för sig det. Tog bara ett glas vin igår. Jag tror helt enkelt att det är uttrokning. Så nu har jag gjort en stor balja med citronvatten som jag ska försöka få ner idag.

Var ju i Norrtälje igår. Köpte en del fina saker. Kanske visar sen, måste ladda kameran först. Var och handlade mat med mamma också inför veckan. Det är så skönt att handla tillsammans för då får man de saker man vill ha på jobbet. Men det tog sin lilla tid.

Det har snöat inatt. Va fan... Det var ju inte direkt beställt. Fast det kanske är trevligt för alla som har sportlov. Men inte för mig. Då kanske jag inte kan ta mig till gymet idag. Det är dagar som den här man ska ha bil. Cykel på landet när det har snöat, ingen höjdare. Då får jag nog göra några övningar hemma. Det är ju inte fy skam det heller. Får leta upp några bra övningar i alla tidningar man har hemma.

Annars idag har jag inte så mycket som jag ska göra. Träna är det viktigaste. Men sen skulle jag också behöva städa. Vi får se hur det blir med det... Jag borde också ta fram mitt tortyrredskap under dagen. Alltså epilatorn. Läget börjar nästan bli akut, om ni förstår vad jag menar...

Idag är det en riktig slappardag så jag kör på musse och betty.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ÄÄLSCHKAR våra brallor, B!

2009-02-22 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0