Bajsen

Kom på vad det var som jag skulle ha handlat. Det var en sak till alla hjärtans dag. Så tyvärr så måste jag handla den. Men som tur är så var den billig;) Men vad det är ska jag inte säga ifall den personen nu får för sig att läsa här.

Och älskling, om du läser det här så skulle ju ett presentkort på h&m sitta riktigt fint till mig på lördag. Eftersom att jag inte har råd att lägga mina egna pengar på sånt. Inga blommor tack, dom kan jag ju inte använda till så mycket =)

Annars så sitter jag bara här och äter ett sjukt gott päron och har stört ont i mitt knä igen. Var längesedan jag fick ont i det nu, men idag när jag var på gymet så pressade jag ben riktigt bra. Var skönt att pressa så där hårt, men då får jag ta smällen nu istället. Det är konstigt mitt knä egentligen. Det gör aldrig ont när jag tränar utan först några timmar efter. Sen blir det bättre med värme och går alltid över när jag sover. Ibland när jag inte har tränat på länge så kan jag också få ont av att bara vara ute när det är kallt.

Nu ska jag lägga på ett varmt omslag på mitt knä, måla på mer nagellack och titta på serier=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0