Blä

Jag hatar det faktum att hormoner kan styra en så mycket som de gör. Sen eftermiddagen har de bara förstört för mig. Kan ju också vara det faktum att jag inte har ätit ordentligt sen i måndags. Eller en blandning. Just nu fasar jag för att ens gå på toaletten eftersom att det bbetyder att jag måste resa mig ur soffan. Vill bara gråta.

Sen har jag också årets största sukt efter något sött och chokladigt. Känner mig så löjlig. Men tror att jag ska unna mig något riktigt till middag. Ingen skit. Men typ ta en bit lax eller något. Längtar efter något varmt och lagat. Bara jag inte faller in i godisfällan. Det är tur att jag inte har bil och kan åka till ica.

Nu ska jag gå ner och kika vad jag har i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0