Fin dag

Ja, jag är lycklig. Ställer frågan till mig ibland för att inte bara bli plassé och känner att livet glider förbi. Idag känner jag mig faktiskt på topphumör. Kanske är det onsdagar. Vet att jag hade en bra onsdag förra veckan också. Sitter just nu med mamma på jobbet och tittar på möjliga resor till London. Längar som en tok dit just nu. Saknar min Pia också. Har heller inte varit där sen i Augusti 08. Vill dit och handla sommarkläder.

Ska åka till Mörby centrum sen när jag har slutat på jobbet och köpa det som jag glömde bort igår. Ska även hämta ut mitt paket som innehåller lite överraskningar till helgen. Det blir spännande. Just det, ska skicka ett mess till S innan jag glömmer det. Så nu är det gjort.

Nu ska jag och barnen äta mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0