Garderoben

Jag blir lite full iskratt när folk klagar på sina garderober. Att ha en walk-in-closet är väl nästan alla flickors dröm. I alla fall de som är intresserade av kläder. Men jag har åtminstånde det näst bästa, tycker jag själv. En hel vägg av garderober. Se här.



Jag vet att lampan är lite ivägen men var tvungen att ta bilden på lite avstånd och då är lampan där. Inte så mycket att göra åt.

Som man kan se så är det också väldigt stökigt. Det blir alltid så här. Just nu har jag skitbra ordning på allt som hänger, just för att jag har plats för allt. Men just det som ligger brukar alltid sluta så här. Jag har helt enkelt för många tees.
Någon som vill komma och städa?

     

Kommentarer
Postat av: C

Haha. Du la allt överst eller?!

2009-02-26 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0