Någon som vill hugga av mig benet?

Blev inte simma av tyvärr idag. Jag har fått ont i min ljumske och det håller nästan på att göra mig tokig. Det går bra när jag går rakt fram, men så fort jag ska gå upp för trappan eller i en backe så gör det sjukt ont. Mamma tror att det är för att jag har tränat för mycket. Jag tror att det är för att jag har varit på så dåligt humör idag.

Jag måste erkänna en sak. Jag drack min första chailatte idag. Och jag blev positivt överraskad. Jag är i allmänhet ingen kaffeperson utan för mig är det alltid te som gäller. Jag tycker till och med att en vanlig latte är stark och äcklig. Men den här var ju riktigt god. Fast riktigt söt också, så jag kommer nog bara ta den ibland, typ som godis.

Nu ska jag gå och sova, tidigt jag vet men ska försöka heala benet och bli på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0