Sweet afternoon

Jag älskar eftermiddagar. Super lugnt på jobbet, det värsta är över och det känns nästan som om dagen snart är över. Det är lite roligt för när jag gick i skolan var eftermiddagarna den värsta biten på dagen. Den stunden precis innan man får gå hem och man är lite trött och dåsig efter maten. Helst av allt så hade jag tagit siesta och sedan börjat om, vilket jag gjorde ibland sista året när jag hade bil. Eller så åkte jag hem till T och hoppade på henne. Även fast jag inte är en morgon människa så hade jag hellre några lektioner på förmiddagen och slutade tidigt än att ha en lång sovmorgon.

Jag brukar i huvdsak syssla med två saker på eftermiddagen när jag jobbar. Oftast sitter jag vid datorn. Då blir det ofta inlägg här i bloggen när jag sitter och filosoferar eller pratar med mamma om något. Jag kan också sätta mig och spela om jag är på det humöret. Behöver inte alltid bli wow det kan också bli spel som man spelar på internet. På sidor som www.king.com.

Annars så sitter jag på bussen om jag har fått sluta tidigt och är på väg till gymet.

Självklart så dricker jag alltid minst en kopp te på eftermiddagen också. Det är min te-tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0