Bara disken kvar

Yes, nu är det bara disken kvar tills jag slutar. Parken var inte så mysig, men skönt med frisk luft. Förstår inte att det är så sjukt kallt. Nog för att det är Sverige, men att det går så fort. I måndags var det 26 grader varmt. Imorgon ska det blir 6. 6! Helt sjukt...

Jag trodde dessutom att jag hade klätt mig bra. Långkalsonger, mössa, vantar, dunväst och regnjacka. Men jag frös banne mig ändå. Invigde nya kotten-mössan. Måste få in en bild på den. Det är så fin färg på den. Först måste jag dock göra första hjälpen på min kamera. Den gav upp lördags och jag har inte vågat ta tag i det än med rädlsa för vad som finns på den. Men det måste ju göras. Kanske jag bjuder på några bilder också från helgen. Om det finns några som man inte blir rädd för, haha!

Just det, disken var det ju.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Men bella då, hur är det?

Läser dina tidigare inlägg och ser så mycket negativt :S Vad är det som händer?



Jag går ca 35 minuter, det känns lagom.

Har inte hittat någon slinga som är längre.



Kraaam!

2009-06-03 @ 14:00:26
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0