Härliga lördag

God morgon folk!

Sitter här i köket och försöker få i mig lite frukost. Det är lite roligt. På vardagarna får jag lätt i mig frukost och kan nästan äta hur mycket som helst. Men på helgen är det som om kroppen säger stopp! Jag har nu lyckats svälja en macka och nu vill jag inte vara med längre. Fast jag vet att jag borde äta minst en till om det ska bli fest ikväll.

Har i alla fall sovit ordentligt inatt, för en gångs skull. Tio timmar blev det. Så länge har jag nog inte sovit på säkert minst två veckor av olika anledningar. Grymt skönt var det i alla fall och nu är jag redo att ta lördagen med storm. Ska bara ta mig in i duschen och fixa mig så är jag redo sen. De andra ville ta en lika galen lördag som det var förra helgen. Dock tror jag att jag ska hålla mig borta från shots-spelet. Det är synd att det inte är lika fint väder som det var förra helgen. Fick upp mina förhoppningar igår kväll då det var helt molnfritt på himlen. Men nu när man vaknar så är det lika grått som om någon tagit alla färger från himlen.

Ikväll blir det självklart att titta på matchen. Jag hoppas att ni också gör det. Tillsammans kan vi ta fram Sverige! Ska se den i Norrtälje och självklart tar jag med mig datorn så försöker blogga därifrån. Annars har jag alltid telefonen också. Får försöka att göra minst en avstämning innan jag går in i dimman.



Morgonpigg javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0