Kvällen

Sitter här i sängen. Pressar spel på king.com och tittar på Hell's kitchen. Jag har det faktiskt ganska bra. Ska liksom inte klaga. Ska sitta här en timme till ungefär. Sen bär det av mot stan igen för att äta middag med familjen. Det blir mongolisk buffé. Så stört gott. Blir hungrig bara jag tänker på det.

Här är outfiten för ikväll.



     

Lyckas liksom inte få till några bra kort. Jag gör mig bättre i verkligheten. Blir aldrig bra på kort. Kanske kan få någon annan att ta ett kort senare. Lite segt när man är själv.

Säger god natt när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Mmm, mongolisk buffé är riktigt gott!

2009-06-14 @ 10:19:33
URL: http://sannabakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0