Soffan är paxad ikväll

Nu sitter jag i min tron. Här i soffan är det jag som regerar och här kommer jag förbli tills jag avlider. Allt bra och allt dåligt här hänt här. I alla fall de senaste året. Innan dess var det ju inte min, haha. Nu blir det snart film och mys med lite gott. Myströjan är också på som ni kan se.

   

Fick en liten chock när jag kom hem. Markus hade varit här och städat. Woot. Hände där då? Helt enkelt underbart. Nu behöver jag inte ens ha dåligt samvete för att jag inte tänker resa på mig. Han är för söt den pojken. Nu ska vi bara bråka om vilken film vi ska se.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Hoppas att allt löser sig till det bästa för dig Bella :) Vill inte att du ska ha massor att fundera på :/



Tack snälla du, ska försöka att låta energutjuven köra sitt race och försöka skita i honom och hans otrevliga sätt.



Det är svårt med träning, kan inte säga att jag älskar att gå ut och gå på mornarna men jag känner att det tar bäst på min kropp, skulle nog ta ännu mer om jag sprang också. Men har du kort på friskis?



Kramar!!

2009-06-05 @ 07:58:27
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0