Eftermiddag i godan ro

En eftermiddag ledigt. Det är inte alltid man får det på mitt jobb, men mamma skulle ha ledigt imorgon så jag fick det idag. Eller ledigt och ledigt vet jag inte om man kan kalla det. Jag får ju betalt, så det är ju inte som om jag har gått och ansökt om ledighet. Det har även kommit två paket i brevlådan när jag kom hem. I den ena var det filmer från Love-film. Filmerna Déjà Vu och Doktor Zjivago del1. Så nu har jag bunkrat upp i soffan med dator och dricka. Ska kolla på Déjà Vu nämligen. Hade tänkt att se den i söndags då den gick på fyran men eftersom att den slutade så sent blev det så att jag beställde den istället. Så nu får vi hoppas att den är bra!



I det andra paketet låg mina efterlängtade t-shirts. Grymma var de också. Satt precis som jag ville. Ska använda dem jämt. Funderar också på att köpa några fler tills jag fyller år i present till mig själv.

                 

Men nu blir det att fokusera på filmen i mitt underbara sällskap av knäpphunden och kattfan.

     
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0