Fin förmiddag i parken

Så nu har vi kommit hem från parken och nu börjar den lugnare delen av dagen. Här är en bild från fruktstunden. Notera att myströjan är på även idag. Haha.



Knappt hann jag skriva det så började det vakna barn. Och på det så var det vår lill-minsting som skulle upp. Så nu blir det bara att jobba igen. Får i alla fall sluta lite tidigare. Så jag ska hem och köpa något gottis till min underbara älskling. Är så stolt över honom. Idag har han verkligen lyckats.

Nu ska jag och lill-killen leta efter något att dricka. Syns hemma sen.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack sötnos för positiv feedback! Alltid trevligt =)

Har du en bra eftermiddag?

kram

2009-05-08 @ 14:48:51
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0