Fredag

Nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma ett tag, men det första jag gjorde var att bara slänga mig i soffan. Nu är jag tillräckligt levande för att skrapa mig upp och fixa lite mat. Har verkligen fredagskänslan i kroppen. Och inte den som är bara bra utan jag är helt enkelt bara slut. Tror det beror på att det krisade lite på jobbet. Vi hade planerat allt så att det inte skulle bli några problem på vägen, men trots det så blev det inte alls bra. Bara stressigt.

Har i alla fall fått hem första avsnitten på C.S.I. från Lovefilm så att jag har något att syssla med ikväll. Älskling kommer hit snart också och myser.

Nu blir det snabblagad budgetmat. Nudlar, nuggets och vitlöksbröd. Kanske får dra en Malibu-Cola på det så blir det nog lite roligare.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jodå förutom det traumatiska som skedde så har dagen varit bra, soft och mysig =)



din mat lät god! kram

2009-05-08 @ 20:54:05
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Det är en tvåa på ca 60 kvm :) inte så stort men duger för oss.. hehe..



Du däremot med ett helt hus ;)

2009-05-08 @ 21:16:00
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0