Gårdagen

Här kommer bildkalas från igår.



Min outfit. Kjolen köpte jag i London och jag älskar att den är sydd så att det ser ut som om det är ett par omsydda byxor.



Värden hade däckat redan innan vi kom dit.  Snygg jobbat!



Sen var han så här pigg när han vaknade.



Öl och kort. Kännetecknet för kvällen.

           

Lunda gillar öl.            Jacob tar en funderarare.   Nicklas super för att komma ikapp.



Manlig kärlek när den är som bäst.

          



Kill the dealer. Jag fick största smällen den här gången.



Nicklas och Markus sitter och kokar ihop något bus.



Utanför Mobergs.


Så det var väl hela kvällen iprincip. Nu blir det glass med M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0