Jag har Tröjan på mig. Din doft ligger kvar i den.

Jag har verkligen perioder i mitt liv där jag kan ta till mig musik extra mycket. Just nu har jag en sådan. Det känns som om varje låt jag hör handlar om mig. Det bara gör ont i mig vad jag än hör. Spelar ingen roll om det är hardstyle eller Lasse. Jag skulle kunna lägga upp hur mycket låtar som helst från youtube för att få dela med mig av de känslor som sprutar i mig. Men jag struntar i det och lägger upp några textrader istället.

"Där går Klara.
Hon tindrar som en stjärna för att bara,
med sin Fabian få vara.
Få gå hem till varan'
och älska som bara kära kan."


"Att ha någon att ty sig till.
När långa nätter inte blir som man vill."

Melissa Horn - Långa nätter

"Fast båda vill.
Så står det skrivet i pannan
att man väcker en ångest om släcker en annan."

"När jag går därifrån

och du håller kvar.

Så vet vi båda två,

att det är så här man mår,

när man hemligheter har."

Melissa Horn - New York

"Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där.
Jag vill inte tänka frammåt
men livrädd att fastna här.
Hur kan det vara försent
att säga som det är."

"Jag vet att det är svårt
över telefon.
Men när jag har dig nära
så vill du därifrån."

"Jag har försökt,
att tänka bort dig på alla sätt.
Det är dags och lägga på,
men stanna känns så rätt.
Jag vill ha dig nu,
som jag hade dig förut."


Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut


Hur ska man kunna gå vidare när man bränt alla chanser man fått?


 


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack gumman!

kram!

2009-05-11 @ 14:11:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: julia

fin blogg

2009-05-11 @ 14:28:18
URL: http://jjuliae.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej allt bra med dig?



rösta gärna på mig som månadens blogg:

http://jantra.blogg.se/2009/may/manadens-blogg-1.html#comment



du är guldvärd om du gör det!

2009-05-11 @ 17:09:37
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0