Ny musik

Har vänt trenden lite och fått in lite nya låtar i huvudet. Kan inte riktigt släppa de svenska underbara låtarna än. Är inte mogen nog att låta dem vila. Svensk pop är en riktig guldgruva och den träffar mig alltid rakt i hjärtat.

Men nu har jag som sagt hittat lite mer musik som jag lyckats lyssna på. Jag vet heller inte om det är bra eller dåligt, men den musik som nu och hörs är den typen som får mig att vilja vifta mina lurviga ben, skaka fetrumpa och bara dansa tills benen går av och natten blir till morgon. Att bara dyrka varje sekund och leva. Att längta efter sommaren. Att få en bekymmersfri tid. Nej, jag ska vänta till min födelsedag med sånt. Tills dess får jag bara peppa upp stämningen och må så bra som möjligt.

No more sadness!

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Hej Bella :)

Hur är allt?

Kramar

2009-05-20 @ 13:52:28
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0