Spenderar byxorna på? Check!

Mina skivor kom idag. Beställde dem igår och nu låg de i brevlådan när jag kom hem från parken. Det blev "Melissa Horn - Långa Nätter", "Lars Winnerbäck - Vatten under broarna" och "Lars Winnerbäck - Dans med svåra steg". Kan ju inte bara lyssnar på låtarna på youtube. Ville ha dem i handen och nu har jag det.



Så idag har jag också lagt in en beställning på Avanna. Den här gången blev det två t-shirts. Visar sen kanske när de kommer. Har varit sugen på dem en längre tid så nu gjorde jag det banne mig.

Hann inte göra ett inlägg imorse för jag var tvungen att laga lunchen. Så jag tänkte att jag skulle visa mig idag.

           

Nu ska jag snart väcka lite barn så att eftermiddagen börjar och sen i eftermiddag så ska jag äntligen träffa Jenny. Ska bli underbart! Får försöka få ner en middag i Täby centrum innan vi ses också.

Kommentarer
Postat av: anna - live my life.

Åh, vilket vackert hår du har bella :D

Riktigt änglahår..!

2009-05-13 @ 15:56:50
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0