Nöjd

Är lite nöjd med mig själv just nu. Har precis städat hela huset. Eller inte bara städat, jag har verkligen röjt undan. Så himla skönt. Det bästa är att jag har städat undan alla kläder. De har en tendens att hamna utanför sovrummet eftersom att värmen är avstängd där inne nu när vi renoverar. Jag har faktiskt kvar alla mina kläder där inne. Garderoberna är ju så bra byggda så det kommer inte in något skräp i dem.

Fick ledigt idag från jobbet. Så himla skönt. Lite jobbigt bara att jag inte fick reda på det fören vi hade börjat. Men det är inte så mycket man kan göra åt det med det här jobbet. Man ska bara vara glad att man kan vara ledig. Dock så har det blivit lite väl lågt temop idag för det hade varit bra om jag hade hunnit att fixa lite i sovrummet. Hade planerat att göra det men det blev lite andra saker gjorda istället. Får se om jag hinner fixa lite efter att jag har varit och tränat.




Bilden har inget med texten att göra. Hon är bara grymt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0