Veckans upplägg

Nu hoppas jag verkligen att jag kommer igång med träningen i veckan nu när jag känner mig lite friskare. Men det har faktiskt gått riktigt bra med att räkna kalorier de senaste två veckorna. Så pass bra att kilona bara sprutar av mig fast jag inte har kunnat träna. Vilket känns riktigt bra faktiskt. Det gör mig ännu mer peppad. 4 kilo har jag gått ner. På två veckor. Det gör mig glad att bara tänka det.

Men så här har jag då planerat.

Måndag - Bara ta det lugnt. Träning var planerad men blev inte så med den huvudvärken som jag hade förrut. Inte att leka med.

Tisdag - Träffa T och snacka skit och planera helgen på nya Subway som dom har byggt i Rimbo. Hur de kom på den iden har jag ingen aning men det uppskattas i alla fall. Sedan tänkte jag pröva och träna cirkelfys.

Onsdag - Träna på gymet och sen jobba i receptionen där.

Torsdag - Pröva på och träna ki box. Hoppas att det är roligt. Saknar verkligen karaten som jag häll på med förrut. Känns som om det här skulle vara ett bra substitut.

Fredag - Får se lite hur det känns men tror att det blir lite gym.

Lördag - Gym. Sen blir det att gå ut och slå klckarna i taket i takt med T.

Söndag - Bakisdag och adventsfika hos mamma och pappa.


Känns som en aktiv men rolig vecka. Håller tummarna bara så att jag inte blir sjuk igen.

Kommentarer
Postat av: T

HAHA. låter grymt gumman! Nu börjas det. Klackarna ska högt upp i taket;)

2009-12-01 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0