Veckans upplägg

Har försökt att lägga upp ett nytt tänk igen. Hade nämligen lyckats gå upp tre kilo till och nu går det inte längre. Så nu blir det att skriva ner allt som åker in i munnen för att få lite koll på hur mycket jag äter. Sen ska jag verkligen komma igång med träningen igen. Har blivit 1,5 veckas uppehåll på grund av den förbannade förkylningen. Men jag tänkte ligga ett steg före i år. För sen när julen kommer så har man redan börjat gå ner lite vikt och hållt sig bra innan så att man inte behöver svulla på samma sätt som jag gjot tidigare år. Det är i alla fall planen. Som jag hoppas att jag kan hålla mig till.

Detta är planeringen för denna veckan gällande träning:

Måndag: Vila
Tisdag: Gym - fokus på kondition
Onsdag: Gym - Styrka
Torsdag: Gym - fokus på kondition
Fredag: Gym - Styrka
Lördag: ?
Söndag: Core+Spinning(medel)

Blir inte så mycket pass den här veckan eftersom att jag ska känna efter lite hur mycket jag orkar när jag har vilat ett tag och inte är helt okej än. Var helt täppt imorse fortfarande. Nu är det bättre, men ja, helt bra är jag inte. Men är man någonsin frisk i November? Sedan har jag också lite konstigt schema den här veckan. Lite saker som ska fixas som jag normalt inte gör och fasta saker som inte rullar. Lite konstigt kanske, men så är det.




Detta är första målet hur jag vill se ut. Bilden är från juni i år så det är inte allt för länge sedan.


Kommentarer
Postat av: Pia

har inte varit allt for aktiv med att kolla din blogg maste jag erkanna men ska forsoka lite oftare..;)



varst vad du ska trana, forsok att ha 4 ggr i veckan istallet for 5-6 som du nu har, latt att bara tycka att d blir trakigt efter ett tag annars...;)



o sen om du vill ata nyttigt sa kan du borja tanka sahar:



- ett apple ger mer koncentration an t.ex. en kopp caffe eller ett block choklad..;) aven om d innehaller mindre socker och mindre caffein..;)



-blir du sotsugen sa tugga tuggummi, ofta ar sotsug ett tecken pa rastloshet for kakmusklerna sa tugga tuggummi..;)



- at mera protein, minns inte om du va vegetarian, men at mera kott eller mer proteinrik mat, mer an pasta, ris eller potatis



jag pluggar sant har nu sa kan hjalpa dig om du vill gumman!!:) bara att maila mig...:)



lycka till..:)

2009-11-26 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0