Dagssummering

Åh vilken seg dag det har varit. En riktig mögeldag. Tack och lov har jag fått det mesta gjort av det som jag hade planerat. Fixat de sista julklapparna samt färgat håret. Nu är äntligen den äckliga utväxten borta.

Det enda som jag hade hoppats på att fixa som jag inte hunnit med att fixa är att slå in mina julklappar. Men eftersom att vi inte kommer byta dem förän den 30 december så har jag gått om tid. Det är en ganska udda jultradition som vi har i vår familj, att inte byta julklappar på julafton. Vi har nämligen oftast åkt iväg på julen och då när hela familjen ska packas in i bilen så går det inte in så mycket mer efter det. Så klapparna har fått lägst prioritet. Sen när vi alltid ätit vegetarisk mat så har inte julmaten någon stor plats hos oss heller. Vi har mest bara umgåtts, gått varandra på nerverna och ätit godis.

Nu på fredag ska jag åka hem till mina föräldrar, men inte för att fira jul utan mer för att träffa dem och för att jag inte har så mycket annat vettigt för mig. Det kanske inte låter så spännande, men jag har inte så mycket mer krav och jag är nöjd med det. Sen kan man inte göra sanningen spännande än den är.

Imorgon blir det mycket jobb samt träning så jag vet inte hur många inlägg jag kommer kunna lägga upp. Gör några tidsinställda så får vi bara hoppas på det bästa.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0