Äntligen fredag

Hej vänner.

Äntligen har jag lite paus, men det blir inte länge. Har inte hunnit vila på hela dagen i princip. Började dagen med ett riktigt hårt benpass. Så jäkla skönt. Har fortfarande nästan problem med att gå. Benen bara skakar.

Sen på bussen hem tänkte jag lägga in ett litet snabbt inlägg, men var tungen att fixa lite jobb saker. Men nu är barnen hämtade, matade och disken diskad. Så om fem minuter är det bara att sätta igång igen. Mellis, på med alla kläderna och sen ut i pulkabacken.

Grymt skönt att det är fredag idag. Tror inte att jag hade klarat en dag till, måste få vila snart. Men det blir nog inte fören ikväll. För först ska jag in till Norrtälje och träffa T!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0