Utsmyckad

Jag kollade igenom mina lådor här om dagen och jag har så mycket smycken. Det är bara tråkigt att man inte använder dem. Jag använder dem mest när det är fest eller man ska iväg på något. OCh då använder jag mest bara dem som man är van vid och trivs mest i. Så jag har nu gjort ett ryck och försöker använda lite smycken även i vardagen, även om det bara är en myslördag.

Så detta har jag på mig idag.



Vänster hand. Ring från H&M, armband från Guldfynd.



Höger hand, ring från H&M, vitt armband från glitter, silvrigt armband är en present.



Halsband. Ett ihopplock av olika hängen.



Örhängen, är en present. Suddig bild men det är svårt att ta bild på sitt eget öra ska ni veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0